Przedstaw pomysł na firmę
1.Jakie wyroby zamierzasz wytwarzac lub usługi oferowac?
2.Czy istnieje na nie zapotrzebowanie?
3.Jakie firmy oferują podobne wyroby lub usługi?
4.W jaki sposób zamierzasz zdobyc przewagę nad konkurencją?
5.W jaki sposób chcesz dotrzec do potencjalnych klientów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T07:59:29+01:00
1.Tworzenie tanich i dobrych komputerów
2.Istnieje dla ludzi zarabiających mniej niż przeciętna
3.W tej chwili żadna firma nie produkuje dobrych i tanich tylko drogie.
4.Wypuszczając na rynek tanie komputery ,ale dobre
5.Klienci mogą myśleć , że jeśli te komputery są tanie to są słabe.
Trzeba wypuścić reklamę podobną do reklamy firmy Zelmer , w której pokażemy jakie są wytrzymałe.
2009-10-31T11:53:20+01:00
1. Farmienie złota i przedmiotów w grach online.
2. Ogromne
3. Głównie chińskie, stąd potrzeba wprowadzenia takich usług na polski rynek
4. Nie da sie zdobyć przewagi nad konkurencją nie posiadając jej :-)
5. Boty spammujące w grach :P I reklamy w internecie.