Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:33:52+02:00
Mój kolega Tomek jest prawdziwym szatanem!
Zawsze mi zabiera wszystkie słodycze, długopisy w ogóle wszystko! Zawsze gdy siedzę i używam tej rzeczy zaczepia mnie opowiada kawał,woła patrz bocian leci <coś w tym stylu> i wtedy wyrywa mi to z rąk! To pewnie dlatego, że jest taki sprytny, z w-f jest najlepszy ;]
To jest dopiero szatan..
Ale choć, jest w pewien sposób wredny lubie go ;]
2010-03-28T17:34:10+02:00
Wybierz sobie takiego kolege który jest takim klasowym lub szkolnym łobuzem .. ;) który jest często wzywany do dyrektora itp ;)