Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T17:39:57+02:00
A) FeSO₃ - siarczan (IV) żelaza (II)
b) Fe₂S₃ - siarczek żelaza (III)
c) FeSO₄ - siarczan (VI) żelaza (II)
d) Fe₂S₃ - siarczek żelaza (III)
c) Fe₂(SO₄)₃ - siarczan (VI) żelaza (III)
f) Fe₂(SO₃)₃ - siarczan (IV) żelaza (III)

nawias piszemy, gdy "spotykają się" cyferki na dole
1 5 1
2010-03-28T17:43:21+02:00
A) FeSO3
b) Fe2S3
c) FeSO4
d) Fe2S3
e) Fe2(SO4)3
f) Fe2(SO3)3
1 5 1