Odpowiedzi

2010-03-28T17:40:36+02:00
Komputer-jest świetnym wynalazkiem.Obecnie większość ludzi z niego korzysta.Jest przydatny w szkołach,pracach lub ogólnie dla rozrywki.Ludzie coraz częściej kupują i korzystają z komputera.Napewno jest to niezwykły wynalazek.niektórych jednak nie niestać na taki sprzęt."młodszym"komputerem jest tak zwany laptop i netbook.Komputer wynalezli John Eckert i John Willian Mauchly w 1945 r.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:43:38+02:00
Telefon obecnie najbardziej używany i potrzebny wynalazek. Nigdzie się bez niego nie poruszamy. Możemy dzięki niemu porozumiewać się z inną osobą. jego twórcą był Włoch Antonio Meucci. Kiedy jego żona zachorowała Meucci skonstruował urządzenie dzięki któremu kobieta mogła z domu porozumiewać się z jego warsztatem. Później Włoch zmodernizował wynalazek tak, by można było się nim porozumiewać na znacznie większą odległość. Nie było go jednak stać na opłacenie patentu. Bardzo podobnych prób wynalezienia telefonu dokonywał Niemiec Reis. W 1876 roku Alexander Graham Bell opatentował telefon jako swój własny wynalazek. A.G.Bell oparł działanie swego telefonu o pewien mikrofon zwany elektromagnetycznym, który zamieniał głos w sygnały elektryczne, które ,,przebiegały" przez kabel i docierały do drugiego telefonu, gdzie były z kolei przetwarzane na dźwięki mowy przez taki sam mikrofon. W taki sposób powstał pierwszy telefon.
4 5 4