Które z poniższych zdań są fałszywe?
Ściany boczne graniastosłupów prostych są zawsze prostokątami.
Podstawy graniastosłupów i ostrosłupów mogą być dowolnymi wielokątami.
Podstawą walca i stożka jest koło.
Ściany boczne graniastosłupów i ostrosłupów mogą być dowolnymi wielokątami.


Objętość graniastosłupa prostego czworokątnego o krawędzi bocznej 8cm, którego podstawą jest równoległobok o podstawie 7cm i wysokości 6cm, wynosi:


prosze o pomoc...i prosze z obliczeniami...;D




2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:46:31+02:00
1 nie
2 tak
3 tak
4 nie wiem
2 1 2
2010-03-28T18:15:22+02:00
Podstawy graniastosłupów i ostrosłupów mogą być dowolnymi wielokątami.
2 5 2