Odpowiedzi

2010-03-28T17:48:24+02:00
Cześć Agnieszko
Piszę do Ciebie bo słyszałam od twojej mamy, że według Ciebie roboty są nieważne.
Muszę ci powiedzieć że bardzo się mylisz. Jak by nie było nic do roboty to przecież ludzie by się nudzili i nie zarabiali by pieniędzy.
Myślę że zmienisz swoje poglądy na temat prac.
Do zobaczenia wkrótce

Anna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:50:18+02:00
Miałam to na teście kompetencji próbnym ;d

Kochana Aniu,
Co u Ciebie? Jak tam w szkole ? O czym uczycie się na lekcji języka polskiego?
Ostatnio na lekcji języka polskiego uczyliśmy się o robotach. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak one są pomocne człowiekowi. W przyszłości na pewno się przydadzą. Dotrą do miejsca gdzie strażacy nawet nie wejdą , ponieważ im samym groziła by utrata życia. Roboty potrafią wykonać skomplikowane operacje. W jednym liście wszystkiego Ci nie opiszę. To jest bardzo interesujacy temat więc chcę Ci o tym opowiedzieć. Gdy przyjedziesz do mnie na wakacje wszystko Ci opowiem.
Z poważaniem Patrycja.