Odpowiedzi

2010-03-28T17:46:35+02:00
Sercowate - grążel żółty, grzybień biały
Lancetowate - babka lancetowata, konwalia majowa
Nerkowate - kaczeniec ( knieć błotna ), kopytnik pospolity
Pierzastozłożone - jarząb pospolity, pięciornik gęsi
Dłoniastozłożone - kasztanowiec, niepokalanek pieprzowy

Pozdrawiam ( :
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:55:29+02:00
Liść lancetowaty: konwalia, bratek
liść sercowaty: cyklamen, żywokost sercowaty
liść nerkowaty: kaczeniec, kuklik górski
liść pierzastozłożony: robinia akacjowa, krzewuszka
liść dłoniastozłożony: kasztanowiec, klon
14 4 14