Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:47:51+02:00
Zasada ograniczonego zaufania - jest jedną z pierwszych i najważniejszych zasad, jakimi każdy uczestnik ruchu drogowego powinien się kierować zawsze i wszędzie, bez wyjątku. Zasada ta stanowi, iż zarówno każdy uczestnik ruchu drogowego, jak też inna osoba znajdująca się na drodze oraz w jej otoczeniu, ma prawo liczyć, że inni uczestnicy ruchu przestrzegają przepisów kodeksu drogowego, chyba że aktualne zachowanie jakiegoś uczestnika stanowi uzasadnione podejrzenie do odmiennego jego zachowania.
54 4 54
2010-03-28T17:53:43+02:00
ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA oznacza, że nie
powinieneś wierzyć, iż inny uczestnik ruchu zawsze
zachowa się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bardzo często zdarzają się wypadki, ponieważ
większość z nas myśli, że inny uczestnik ruchu
zachowa się zgodnie z Kodeksem drogowym.
I właśnie wtedy powinniśmy pamiętać o zasadzie
ograniczonego zaufania.
149 4 149