Odpowiedzi

2010-03-28T17:54:58+02:00
Do świąt wielkanocnych przygotowujemy jajka święconki itp.

Zmartwychwstanie Chrystusa jest dla mnie Wielkim Świętem, bo Jezus tego dni zmartchywstał.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T17:58:21+02:00
Przygotowaniami do świąt wielkanocnych jest uczęszczanie na drogę krzyżową, gorzkie. Jednym z przygotowań jest to, że w czasie postu postanawiamy sobie coś i tego dotrzymujemy.


Zmartwychwstanie Chrystusa jest dla mnie dowodem na to, że Jezus naprawdę był synem Bożym i zbawił wszystkich ludzi.
liczę na naj
2 4 2
2010-03-28T18:02:23+02:00
Strojąc wystrój mieszkań, wyciszając się wenętrznie jak i duchowo, czekając z pokorą na zmartwychstanie Jezusa.
Ważne jest też aby się wyspowiadać i oczyścić swoją duszę ale czemu to nie wiem tak na religi ksiądz nam mówił .
1 3 1