Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T01:14:33+01:00

Halloween is celebrated on the night of 31 October to 1 November.In Poland, we heard about it in the 90s and since then has its supporters and opponents. Among the former are primarily children, who love the atmosphere of terror with a hollow pumpkin.My colleagues and I dressed up as ghosts, spirits, ghosts, witches and other creatures. To visit homes and neighbors, the model of American peers talked password - trick or candy. How we did not get sweets did the owners of homes malicious prank.

Myśle, że dobrze. Pozdrawiam.
2009-10-31T01:14:52+01:00
Haloween spedzilam w domu z kolezankami...Zrobiłysmy sobie noc horrorow...Opowiadalysmy rozne straszne historie i opowiesci o duchach..Wymyslilysmy rowniez fajne zabawy Łapanie jabłek - miskę napełnilysmy do polowy wodą i wlozylysmy do niej jabłka (ogonkami do góry), naszym zadaniem bylo wyjęcie ich za pomocą... zębów. Ta ktora wyjela jabłko nieuszkodzone, ma gwarantowane szczęście w przyszłym roku! oraz Uciekające łakocie - ktorej udalo się zjeść (bez pomocy rąk!) dyndające na nitce ciastka i owoce Ta niewątpliwie jest szczęściara!Zadanie tylko z pozoru wydaje się banalnie proste. :):))) Bylo bardzo fajnie...chwilami strasznie z dreszczykiem przy opowaidaniu tych historii ale ogolnie bylo super i w przyszlym roku z checia to powtorze:))