Obok element ów związanych z rozmnażaniem wpisz litery odpowiadające właściwym roślinom.

mszaki - M, paprotniki - P, nagonasienne - N, okrytonasienne - O

Nasienie ...
Splątek ...
Łagiewka pyłkowa ...
Przedrośle ...
Zarodniki ...
Pręcik ...
Słupek ...
Zalążek ...

3

Odpowiedzi

2010-03-28T17:59:47+02:00
Nasienie -n,o
zarodniki -p
precik - o
słupek -o
zalążek - o
łagiewka pyłkowa - o
splątek -m
przedrośle - m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:09:00+02:00
Nasienie O, N
Splątek M
Łagiewka pyłkowa N, O
Przedrośle N
Zarodniki P, M
Pręcik: O, N
Słupek O
Zalążek N, O
2010-03-28T18:14:38+02:00
N , o
m
n, o
n
p, m
o , n
o
o , n