Odpowiedzi

2010-03-28T18:04:06+02:00
- mówi narrator
- jest świat przedstawiony
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:08:15+02:00
To moja ulubiona książka, więc chętnie pomogę ;)

"Kwiat kalafiora" jest epiką, ponieważ
- jest pisana prozą
- osobą mówiącą jest narrator
- mamy jasno określony czas i miejsce zdarzeń
- występuje ściśle skondensowana fabuła (wydarzenia występują na zasadzie przyczyna-skutek)
- narrator jest usytuowany na zewnątrz świata przedstawionego
występują dialogi i monologi
2 5 2