Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:03:11+02:00
Zaczynając opis należy pamiętać o najważnieszych niżej wymienionych rzeczach :
- przedstawienie krótko postaci z imienia i nazwiska i/ lub ksywki
- napisanie ile ma lat
- przedstawienie gdzie mieszka czym się zajmuje
- a także kim są jego rodzice
pamiętaj! że rozpoczynac także trzeba z akapitem!
2010-03-28T18:03:20+02:00
Ten oto dom, np. ma kolar zółty, w środku ma 2 pokoje, 1 łazienke, salon i kuchnie, bardzo lubie w nim mieszkać....