Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:04:21+02:00
Kochana Martynko!
Słoneczne pozdrowienia z pięknej Italii! Tu jest pięknie, ciepło, słonecznie, aż żal wracać do Polski. Koniecznie musimy znaleźć się tu razem!
Stęskniona Ew.

Rzym, xx.xx.xxxxr.
2010-03-28T18:04:27+02:00
Kochana Martyno!
Ślę gorące pozdrowienia z cudownej wyspy, jaką są Bahamy. Tu jest wspaniale - ciepłe morze, pogoda wymarzona i to, co uwielbiam najbardziej - pyszne lody truskawkowe! Serdecznie Cię zachęcam do przyjazdu tutaj - musisz poznać to miejsce.
Z uściskami i buziaczkami -
Twoja przyjaciółka (tu wpisz swoje imię)
2010-03-28T18:09:20+02:00
Gorące pozdrowienia z Chorwacji zasyła ... (imię)


Jest wspaniale. Piękne widoki, błękitne morze , a do tego jest tu nieziemsko ciepło! Codziennie chodzimy z kolonią nad morze, opalamy się , a wieczorem... bawimy się na dyskotekach! Musisz koniecznie tu przyjechać i poczuć ten wspaniały klimat, tą atmosferę i oczywiście to słońce na swoim ciele ! :) Mam nadzieję że za rok razem wybierzemy się na obóz to urokliwej Chorwacji. Nie pożałujesz , resztę opowiem jak wrócę . Całuję ...