Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:06:26+02:00
Happy Easter !
colored eggs,
sheep wool,
kicających bunnies,
a lot of food in the basket
and wet clothes
on Monday morning!

W Święta
kolorowych jajeczek,
wełnianych owieczek,
kicających króliczków,
dużo jedzenia w koszyczku
i mokrych ubranek
w poniedziałkowy poranek!
2010-03-28T18:14:45+02:00
You, my friend, are one
great reason to celebrate
this Easter season.
Wishing you an Easter that's
as special as can be


Ty, mój przyjacielu, jesteś
jedynym powodem
do świętowanie w tym
sezonie na Wielkanoc.
Życzymy najbardziej specjalnej
Wielkanocy.

Troche to zawiłe, ale takie jest dosłowne tłumaczenie tych życzeń, tacy głupi są anglicy!