Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:06:05+02:00
Na zdjęciu widnieje Jezioro Maroon znajdujące się w górach skalistych w Stanach Zjednoczonych.
Na pierwszym planie widzimy kawałek drewna zanurzonego do połowy w wodzie. Po prawej stronie znajduje się odcięty kawałek wzniesienia, podobnie jak po lewej stronie, która jest pokryta ciemno zielonym lasem. W głębi rzucają się w oczy skaliste, wysokie góry. W tle widać błękitne niebo z rozpływającymi się śnieżnobiałymi obłoczkami.
Bardzo podoba mi się to miejsce myślę, że również w następne wakacje je odwiedzę.
22 4 22
2010-03-28T18:10:32+02:00
Na krajobrazie w odali widać góry i piękne bez chmurne niebo. Na planie obrazu widzać także polane, możemy zauwazyc równiez las, choinki ogólnie piekny widok. Na pierwszym lanie widac dosyc duze jezioro bardzo czyste z przybżerznymi kamieniami i zanurzonym kawałkiem drzewa.
8 3 8