Odpowiedzi

2010-03-28T18:09:25+02:00
C)
S=a/bx (obustronnie mnożymy razy bx)
bxS=a
x=a/bS

d) T=1/abx (obustronnioe razy abx)
abxT=1
x=1/abT
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:09:34+02:00
S= a/bx |*bx
Sbx=a|:Sb
x=a/Sb

T=1/abx |*abx
Tabx=1|:Tab
x=1/Tab
7 3 7
2010-03-28T18:10:34+02:00
S=a/bx | mnożymy przez x
Sx=a/b | dzielimy przez s

x=a/bs


t=1/abx | mnożymy przez x
Tx=1/ab | dzielimy przez t

x=1/abt
4 3 4