Odpowiedzi

2010-03-28T18:13:30+02:00
Kasiu, chcę Ci powiedzięć to co chciałem powiedzieć od zawsze. Jednak wcześniej czułem respekt do twoich innych chłopaków, dlatego nie powiedziałem ci tego wprost. Ja poprostu- Kocham Cię. I etraz nie boje sie niczego, bo wiem że oni nic mi nie zrobią. Wybacz, że mówię Ci o tym dopiero teraz, ale uwierz mi że wcześniej nie pozwalała mi na to sytuacja. Jeszcze raz-Kocham Cię :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:14:15+02:00
Ooo... tak współcześnie ma być, tak? No to jedziemy...

Przepraszam, że piszę to przez gadu-gadu, ale jakoś nie mogę się zdobyć na odwagę, aby powiedzieć to prosto w oczy. Otóż... przeglądałem ostatnio fotki na naszej-klasie.pl i przypadkowo zobaczyłem Ciebie. Odurzyłem się Twoim widokiem i nie mogę przestać o Tobie myśleć (jakiś odlot kompletny mam). Dlatego chcę Ci powiedzieć, że po prostu bardzo mi się podobasz i czy nie miałabyś ochoty się ze mną umówić?
2 3 2