Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T18:10:46+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:11:16+02:00
Ułamek 3/4 będzie na 9 kresce
2010-03-28T18:17:42+02:00
Przed liczbą 1 tak miejwięcej jak masz liczbę 0 oraz 1 to pomiędzy nimi masz taką przerwę, i na tej przerwie(odcinku między 0, a 1)dajesz punkt. zaznaczasz ten punk trochę po połowie, po prostu dzielisz to na 4 i tam gdzie jest 3 dajesz kropkę. wyśle ci to w załączniku.

Liczę na naj. :)

4/4 to inaczej 1
2/4=1/2 to inaczej pół

jeśli całość(12) to dzielisz 12 na 4 i to jest 3 potem 3x3 to 9, więc na dziewiątej kresce:)