Agata lubi prowadzić różne obserwacje . Dzisiaj zauważyła że dzień trwa tyle co noc . Wie także że dni stają ssię coraz dłuższe. Ile dni pozostało do wakacji .

odp a okolo 90 dni
odp b jeszcze 15 dni
odp c tylko 30 dni
odp d właśnie zaczynają się wakacje

2

Odpowiedzi

2010-03-28T18:15:47+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:15:49+02:00
Odpowiedz a, bo dni są coraz dłuższe to znczy że zaczyna sie wiosna, bo rownonoc wystepuje jesienia i wiosna, a ze do lata od wiosny jest okolo 90 dni to dlatego A
2 5 2