Odpowiedzi

2010-03-28T18:23:01+02:00
X+y=66
0,08x+0,075y=51 /1000

x+y=66 /*(-16)
80x+75y=51000 /;5

-16x-16y=-1056
16x+15y=10200

-y=9144
y=-9144

x-9144=66
x=66+9144
x=9210

x=9210
y=-9144





2010-03-28T18:24:35+02:00
X+y=66
0,08x+0,075y=51

x=66-y
0,08*(66-y)+0,075y=51

x=66-y
5,28-0,08y+0,075y=51

x=66-y
-0,005y=51-5,28

x=66-y
-0,005y=45,72/:(-0,005)

x=66-y
y=-9144

x=66+9144
y=-9144

x=9210
y=-9144
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:29:38+02:00
Nie masz podane jaką metodą, więc zrobię przeciwnych współczynników:) (jakby co to pisz na priv to mogę zrobić też inną)

x+y=66|*(-0,08)
0,08x+0,075y=51

-0,08x-0,08y=-5,28
0,08x+0,075y=51

-0,005y=45.72|:(-0,005)
y=-9144

podstawiamy za y w pierwszym przykładzie:

x-9144=66
x=66+9144
x=9210

PROSZĘ:):)