Odpowiedzi

2009-10-31T09:31:30+01:00
Drodzy ludzie!
Nie wyrzucajcie chleba, bo to grzech!Jak myślicie, gdybyście byli biedni to też tak robiliście by.Najlepiej jest wieszać chleb przy śmietniku, bo wtedy biedni ludzie mogą go wziąć.
2009-10-31T09:40:51+01:00
Ludzie!
Nie wyrzucajcie chleba! Ludzie na świecie głodują, a wy wyrzucacie chleb, który mógłby zjeść jakiś bezdomny itp.
Chleb jest przecież symbolem ciała Jezusa i nie można go wyrzucać! Robiąc to grzeszycie!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T10:30:47+01:00
Chleb
Chleb to źródło życia. Nie marnujmy go. Jeśli wyrzucamy chleb, to tak samo jakbyśmy odrzucali z naszego serca Pana Jezusa. Codziennie kupujemy chleb aby zrobić sobie kanapki czy zjeść go razem z zupą. Z chlebem potykamy się codziennie w naszym życiu. Nawet najuboźsi kupują za swoje pieniądze chleb aby się nim nasycić.
Uważam, że wyrzucanie chleba do kosza lub na żyzną ziemię to jest szczyt hamstwa i nieodpowiedzialności, a także odżucenie Pana Jezusa z naszego serca !!!

...(imię i nazwisko).....


Mam nadzieję, że pomogłam ;)