Odpowiedzi

2010-03-28T18:24:45+02:00
Wulkan-miejsce na powierzchni Ziemi, z którego wydobywa się lawa, gazy wulkaniczne
krajobraz- pojęcie w celu nazwania określonego fragmentu powierzchni Ziemi
2010-03-28T18:26:13+02:00
1. Miejsce, z którego wydobywa się lawa?
2. Synonim środowiska przyrodniczego
3. Grupa społeczna, która pojawiła się na przełomie VII i VIII w. n.e.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:26:25+02:00
Wulkan-z niego wydobywa się lawa
Krajobraz-obraz jakiegoś terytorium
Samuraje-nazwa wojownika sprzed n.e.(naszej ery)