Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:29:02+02:00
1)Grzeczności uczymy się przez całe życie
2)Należy brac przykład z ludzi starszych
3)Szanowac gości
4)zachowywac podstawowe zasady kultury przy stole na grzybobraniu i na polowaniach
5)Męzczyzni muszą usługiwac kobietom
:* tylko tyle wiem :)
2010-03-28T18:30:16+02:00
Nie dokuczaj innym osobą.
Bądź grzeczny zawsze i wszędzie.
Pomagaj innym (starszym młodzszym każdemu.)
Pokazuj że jestes grzeczny, wychowany i kultularny.
Żyj tak jak nakazuje 10 przykazań Bożych.