Odpowiedzi

2010-03-28T18:31:57+02:00
2010-03-28T18:32:34+02:00
A więc ułożę ci to chronologicznie.
c,a,d,b. : ]

A pierwsze z tego wszystkiego było średniowiecze.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T18:36:10+02:00
pierwsze to będzie - średniowiecze
drugie to będzie - XIV w.
trzecie będzie - Sejm Czteroletni
czwarte to będzie - I wojna światowa


czyli najwcześniej to c). średniowiecze


myślę ze pomogłam ;))