Odpowiedzi

2010-03-28T18:37:17+02:00
Uwaga Uwaga

Dnia 15,06,2010 roku na przystanku autobusowym na ulicy Kochanowskiego 14 w Nowym Sączu znalazłam kurtkę. Jest czarna z białymi paskami. Osoba która ją zgubiła proszona jest o kontakt pod numerem 515697367.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:37:34+02:00
OGŁOSZENIE!

Dnia 21.03.2010r. na przystanku przy ulicy poziomkowej w Poznaniu znalazłam kurtkę. Jest czerwona, krótka, ma kieszenie zapinane na zamek. Jeżeli ktoś zgubił taką kurtkę proszę o kontakt:
0 700 123 321
3 5 3