Odpowiedzi

2010-03-28T18:43:42+02:00
9x = 8y
x+20=y
uklad rownac sposobem podstawaiania

9x = 8x + 160
x = 160
y = 180
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T18:43:54+02:00
X/x-20=9/8
8x=9x-180
-x=180/(-1)
x=180cm
Mam nadzieję ze pomogłam.;)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:51:18+02:00
X-wysokość wyższej osoby
y-wysokość niższej osoby

9x = 8y
x+20=y

9x= 8 (x+20)
x+20=y

9x=8x+160
x+20=y

x=160
160+20=y

x=160(cm)
y=180(cm)

^^
3 2 3