Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:09:07+02:00
Mogło ją to zdziwić bo mnie też by to zdziwiło... A więc... Kiedy światło przebija się przez jakiś cienki materiał przeważnie przejmuje jego kolor. Więc kiedy światło przebiło się przez czerwony materiał z którego jest namiot i "zmieszało" (zlało) się z zielonym kolorem koszulki powstał kolor czarny(po połączeniu czerwieni i zieleni mamy czarny). Mam nadzieję że pomogłam :) życzę powodzenie na tłumaczeniu!!! pozdrawiam...
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T19:40:35+02:00
Stało się tak ponieważ materiał namiotu był czerwony. A czerwony z kolorem zielionym tworzy czarny. więc gdy te dwa kolory się połączyły utworzyły kolor czarny nakładając się na siebie