W Polsce jest tylko jeden klub sportowy, w którym gra się w tę pochodzącą z Ameryki Południowej grę (podobną do siatkówki, gra się specjalną lotką odbijaną ręką). Ten klub mieści się we wsi...................

Jakiej?? odpowiedzcie prosze :(

2

Odpowiedzi

2009-10-31T10:17:37+01:00
Ten klub mieści się we wsi Klon w gminie Rozogi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T10:24:18+01:00
Gra nazywa się "Indiaca"
Chyba najbardziej popularna w Niemczech - stamtad przybyla do Polski,
a mianowicie do KLONU, gdzie jest jedyny w Polsce klub tej dyscypliny sportowej, "UKS SP Klon".
Te dyscypline uprawia czynnie 56 osob :P

CZYLI TA "WIEŚ" to KLON!

Pozdrawiam! :)