Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:40:52+02:00
Dwa minusy dają plus to proste.

5-(-8) = 5+8 = 13
2010-03-28T18:41:16+02:00
12 poniewaz - i - daje plus
2010-03-28T18:42:54+02:00
5 - (-8)=
5+8= 13
gdy mas minus przed nawiasem i minus w nawiasie to powstaje plus,gdy masz minus przed nawiasem a plus w nawiasie czy odwrotnie wtedy powstaje minus, gdy masz plus przed i w nawiasie to wychodzi plus.
to jest proste,wystarczy sie tego nauczyć

pozdro od pyśki;) mam nadzieję że ci to wytłumaczyłam ;P