Odpowiedzi

2010-03-28T18:42:27+02:00
Masz pare pytanek :)

1)Czym według pani/pana jest miłość?
2)Czy pan/pani chce znaleść osobę, która będzie pana/pani miłością?
3)Kiedy znalazł/a pan/pani tą osobę?
4)W jaki sposób się poznaliście?
5)Czy znalazł już pan/pani swoją drugą połówkę?
6)Czy zawiódł/a się pan/pani na swojej ukochanej/nym?
7)W jakim wieku się poznaliście?
8)Gdzie mieliście swoją pierwszą randkę?
9)Ma pan/pani sposoby na szukanie drugiej takiej samej osoby?
10)Jakim tekstem pan/pani zaczyna rozmowę z taką osobą?
11)Czy wasza miłość miała jakieś wzloty i upadki?
12)Czy poznaliście się sami czy przez waszych wspólnych przyjaciół?
13)Czy jeśli masz drugą połówkę wychodzicie gdzieś regularnie?
14)Czy zamierzacie mieć dzieci?
15)Jeśli miał/a by pan/pani wybierać życie żony/męża czy matki, co by pan wybrał :)
2 3 2
2010-03-28T18:44:41+02:00
Co to jest miłość - <,,Czym jest miłość w swej najgłębszej istocie? Przelotnym uczuciem? Namiętnością? Emocjonalną kontemplacją piękna i dobra? Często się nad tym zastanawiam i dochodzę do wniosku, że miłość jest i przelotnym uczuciem, namiętnością i kontemplacją piękna i dobra. Uważam, że obecnie miłość jest wartością niedocenianą w porównaniu z żądzą władzy, znaczenia i bogactwa materialnego.

Miłość jest głęboką, istotną potrzebą człowieka, tęsknotą za uzupełnieniem swej egzystencji i nadaniem jej sensu. Ja miłość zaliczam do wartości uniwersalnych, takich jak prawda, dobro i piękno.

Człowiek posiadający zdolność do miłości postrzega świat i ludzi „sercem”. Odbiera ciepło innych i dużo ciepła im okazuje. To w miłości najpełniej realizują się tkwiące w człowieku wartości. W miłości odnajduje osoba największą pełnię swego bytowania, obiektywnego istnienia. Przede wszystkim miłość umożliwia mi poznanie pełnej prawdy o człowieku, dochodzę do głębszego poznania człowieka.

Miłość zaczyna się tam, gdzie dostrzega się w człowieku osobę, a nie rzecz, którą można wykorzystać, a potem wyrzucić. „Do czasu tylko możemy ukryć egoizm – zmysłów, czy też egoizm uczuć – w zakamarkach fikcyjnej struktury, którą z całą tylko dobrą wiarą nazywa się miłością...”

Dla mnie miłość jest nie tylko źródłem, ale i najbardziej intensywnym przejawem życia. Dla mnie miłość przejawia się prawdomównością, dobrem, wszechmocą, szczęściem, które stwarza i ocala Bóg. Kocham Boga i wiem, że Bóg też mnie kocha. Bóg jest miłością, to znaczy, że jest tym „gniazdem” człowieka, w którym czeka na niego szczęście.

Istnieje głęboka potrzeba miłości. Nie ma człowieka, który by nie pragnął kochać. Sęk w tym, że czasem przytrafia się miłość nieszczęśliwa .....

Prawdziwa miłość różni się tym od zauroczenia, że nie chce przeminąć...
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:49:40+02:00
-Dzien dobry chciała bym przeproadzić z Pania wywiad o miłośc.
-Dobrze. ;)
- A więc tak ile może trwać miłośc.?
- Prawdziwa miłośc oże trwac wiecznośc, az do smierci jesli kochamą osobe i ona czuje to samo do nas to już pierwszy kro by kochać sie do końca.
- Zna Pani taką osobę która jest juz zakochana wiele lat.
- Tak znam. Siedzi włąsnie przed Panią. Uwarzam że ja jestm taką osobą.
- Zapytałam Pania ile może trwac miłośc ale wgl co to jest miłośc edług Pani miłośc.?
-Miłość.? Hmm to napewno uczucie największe, najwspanialsze i wyjątkowe.
- Czy kardzy zasługuje na tego jedynego partnera.?
- Tak, moim zadniem karzdy powinien poczuć jak to jest być zakochanym.
- A jak odróżnić miłość od zauroczenia.?
-Bardzo prosto takie rzeczy sie po prostu czyje. Zaurioczenie to tak jak by zakochanie sie w wyglkądzie a prawdziwa miłośc to pokochanie całej osoby jej charakteru a także wad. Jesli ktos się zakocha to poprostu to czuje i nie może zyc bez tej osoby. Cała filozofia...
- Po tym co Pani powiedziała rozumiem że wierzy Pani w miłośc.?
- Oczywiście że wierze, miłość jest wspaniała gdymy nie miłośc nie było by tu nas. Bez miłości nie ma nic bez tego uczucia było by nudno. A z tym uczuciem jest wspaniale. wiem cos o tym.
- Dobrze. Dziękuję Pani za wywiad.
- Równiez dziekuję.
- Do widzenia.
- Dowidzenia
5 4 5