Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:49:26+02:00
Komodo – wyspa w Indonezji w archipelagu Małe Wyspy Sundajskie pomiędzy większymi wyspami Sumbawa i Flores.

Ruwenzori - w środkowej Afryce na granicy DR Konga i Ugandy.

Sagarmatha - położony w północno-wschodnim Nepalu, w paśmie Wielkich Himalajów, w górnym zlewisku rzeki Dudh Kosi.

Uluru - formacja skalna w centralnej części Australii, Terytorium Północne.

Yosemite - położony w USA, w środkowej Kalifornii, na zachodnich zboczach gór Sierra Nevada. W ramach parku leży Yosemite Valley (Dolina Yosemite).
1 3 1
2010-03-28T19:20:01+02:00
Komodo - wyspa w Indonezji w archipelagu Małe Wyspy Sundajskie
Ruwenzori - w środkowej Afryce na granicy DR Konga i Ugandy.
Sagarmatha - na granicy Nepalu i Chin (Tybetu).
Uluru - w centralnej części Australii, Terytorium Północne
Yosemite - położony w USA, w środkowej Kalifornii