Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T18:46:29+02:00
Pożyteczne: -Biedronki - Odżywiają się mszycami, które są szkodnikami roślin -Pszczoły - Zapylanie, wosk, miód, mleczko, propolis -Dobroczynek szklarniowy - To niewielki, drapieżny, roztocz. Odżywia się przędziorkami, które są szkodnikami roślin szklarniowych -Mrówki - Są pracowitymi owadami. Mrówki z jednego gniazda w ciągu dnia niszczą 20 000 szkodliwych owadów, ale zakres oddziaływania mrowiska wynosi tylko 30m. Żywią się między innymi owadami.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:57:16+02:00
Pożyteczne:
Biedronka-zjada mszyce
Trzmiele -zapylają kwiaty
Pszczoły - zapylają kwiaty i zbierają miód
Ważki- zjadają muchy, komary

Niepożyteczne:
Mszyce-wysysają soki z liści jabłoni
Stonki ziemniaczane- zjadają liście ziemników
Zwójki- zjadają liście i uszkadzają tkanke listną
Przędziorki-wysysają soki z liści jabłoni i oszpecają owoce



10 4 10