Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T10:42:20+01:00
X - ilość miedzi
35g - ilość złota

35 :(35 + x) = 0.875
(35 + x) *0,875 =35

0,875 x + 0,875*35 = 35
0,875x =35 - 0,837*35
0,875x =35 -30,625
0,875 x =4,375
x = 4,375 : 0,875 =5
Odp.Należy stopić 5 g miedzi z 35 g złota, aby otrzymać
stop próby 0.875
30 3 30
2009-10-31T14:11:09+01:00
35 kg - 1000%
x -875 promili ( bo 0,875 - 875 promili)
x=875 *35/1000 =30625 /1000 =30,625 (kg)

Odp.Należy stopić 30,625 kg miedzi

Pozdro :))
24 1 24