Odpowiedzi

2010-03-28T18:53:50+02:00

Codziennie widać jak trawa się zieleni,a na drzewach rozwijają się liście i kwiaty.
Świat staje się piękny i kolorowy,przypomina zaczarowana kraine.
Wiosna lubię patrzeć na ogródek mojej mamy . którym rośnie mnóstwo kwiatów.
Kwitną w nim stokrotki,narcyzy i różnokolorowe tulipany.Wokresie tym mamy duży przypływ energii i niesamowitą chęć do życia.
Widać jak ludzie są weseli zaczynają częściej i chętniej wychodzić ze swoich domów,aby pospacerować .pooddychać świeżym powietrzem i podziwiać piękno przyrody.
Rolnicy w tym czasie rozpoczynają już pierwsze prace wiosenne.
Bardzi lubię tę porę roku i czekam na nią z utęsknieniem i radością........
11 4 11
2010-03-28T18:55:08+02:00
Wiosna idzie przez parki, łąki, lasy i pola. Przystrojona w kolorowe liście. Niesie w wielkim koszy pąki kwiatów zielone. Zdobi drzewa i rośliny. Swym uśmiechem grzeje nas w codziennym życiu. Może być?
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:55:54+02:00
Wiosna jest jak zieleń , ktora jest piękna .
Wiosna to skarb dla Ziemi .
Te kwiaty , te obłoki , te rozkwitające drzewa oraz promieniujące słońce .
Rozbrajają wszystkich o radość , śmiech i szczęście .
18 3 18