Odpowiedzi

2010-03-28T18:52:54+02:00
3-x=4
-x=4-3
-x=1/:(-1)
x=-1

Myślę, że pomogłam.
Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:58:09+02:00
/3-x/=4
3-x=4
-x= -3+4
x=1/:/-1/
x=-1
2010-03-28T19:40:08+02:00
/3-x/=4 /=|? Tzn czy chodziło CI o wartość bezwzględną? Jeżeli tak to zrobię to ^^
Najpierw musisz rozpisać.
|3-x|=4{ 3-x=4 dla x>=1
-(3-x)=4 dla x<7

3-x=4
-x=4-3
-x=1
x=-1-odrzucamy nie pasuje do dziedziny

-(3-x)=4
-3+x=4
x=3+4
x=7-odrzucamy nie pasuje do dziedziny