Odpowiedzi

2009-10-31T10:38:43+01:00
Morza:
-Morze Śródziemne
-Morze Czerwone

Zatoki :

-Zatoka Gwinejska
-Zatoka Adeńska

Cieśliny:
-Gibraltarska
-Kanał Sueski- to chyba można uznac za cieśline

Prosze Bardzo
1 5 1
2009-10-31T10:40:49+01:00
Ocean: atlantycki, indyjski; morze: śródziemne, czerwone;
zatoki: adeńska, gwinejska; cieśnina gibraltalska
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T11:45:10+01:00
Cieśniny:
- Gibraltarska
- Kanał Sueski
- Bab al Mandab
- Ormuz
Zatoki:
- Kabis
- Wielka Sytra
- Adeńska
- Gwinejska
- Perska
Morza:
- Śródziemne
- Czerwone
- Ocean Indyjski
- Ocean Atlantycki
1 3 1