Naprzeciwko siebie jadą dwa samochody,ciężarowy (v=60km\h) i osobowy (v=90km\h). O ile metrów zbliżą się do siebie w ciągu 1 minuty jazdy?? prosze o pomoc !! mam od grona zrobic tych zadań , ale punkty wystarczą mio tylko na te !! pomocy !

2

Odpowiedzi

2010-03-28T18:56:28+02:00
60 km na 60 min 90 km na 60 min
1 km na 1 min 1.5 km na 1 min

1 km + 1.5 km= 2.5 km zbliza sie o 2.5 km w ciagu 1 minuty
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T18:58:05+02:00
T= 1minuta= 1/60h


v1= 60km/h
v2=90km/h


v=s/t
s1=v*t
s1= 60*1/60
s1=1km
s2=v2*t
s2=90*1/60
s2=1,5km

s =s1 + s2
s = 1 + 1,5
s = 2,5 km

odp. Auta w ciągu minuty zbliża sie do siebie o 2,5 km
2 5 2