Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać' - rozwiń myśl Santiago w formie rozprawki na podstawie poznanego opowiadania.

Proszę tylko o podanie trzech argumentów, bądź więcej, które będę mogła użyć w pisaniu rozprawki. TRZY argumenty. Może być np.
- nie poddawanie się Santiago przez 85 dni.

Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-03-28T19:00:47+02:00
Nam babka od polaka tłumaczyła że możemy podawac argumenty j. różne choroby np. rak . Tę chorobę oczywiście jeżeli jest to stadjum nie zaawansowane można przezwyciężyc
to nam pokazuje że ta choroba może nie stety zniszczyc ale nas on nie pokona gdyż będziemy z nią walczyc osłabiając ją różnymi lekami czy chemią ja bym tak napisała taki argument
Jak coś jeszcze wymyśle to ci napiszę powodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:02:33+02:00
W przypadku Santiago

1.Cierpliwość i wiara w udany połów.
2.Nie załamał się podczas samotnej wyprawy.
3.Choć był typem pechowca, był człowiekiem szczęśliwym.
4.Mimo swojego wieku pokonywał wiele przeszkód , m.in. walka z rekinem.

a normalnie w życiu :
1.ludzie biedni potrafią cieszyć się z drobnych rzeczy, np. życzliwego uśmiechu
2.starsi ludzie mimo swoich lat i przeżytych chorób pomagają innym
3.każdy człowiek powinien pamiętać o tym że ile dobra da innym tyle do niego w przyszłości wróci

:)