Odpowiedzi

2010-03-28T19:02:39+02:00
Warto się przyjaznić ponieważ mając przyjaciela jest łatwiej w życiu i ciekawiej.Dobry przyjaciel potrafi wesprzeć w trudnych chwilach i cieszyć się razem z tobą gdy jesteś szczęśliwy.Mając u boku przyjaciela,można z nim pogadać na trudne tematy.A przede wszystkim : przyjacielowi można ufać !




To tylko taki kawałek dalej napewno sobie poradzisz :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:13:50+02:00
Przyjazń jest to szczególna więz między minimum dwojgiem ludzi.Łączy ich szczególna więz emocjonalna. Powierazją sobie swoje największe sekrety , mówią sobie o wszystkim ,są szczere wobec siebie. Wiedzą o sobie wszystko. Przyjaciel/ przyjaciółka jest najbardziej potrzebny/na gdy przyjaciela/przyjaciółke dotyka jakiś problem . Zawsze w takich lub w podobnych chwilach pomagają sobie. Dzięki przyjaciołom można znieść wszystko. Poczynając od przezwisk ze strony innych a kończąc na tych złych w chwilach. Najlepszym przyjacielem jest ten co rozumie cie "bez słów" . Według fragmentu bajki Adama Mickiewicza "najlepszych przyjaciół poznajemy w biedzie".Przyjażń jest takim darem którego nie można sobie kupić. Przyjazń rozwija się wraz z etapem znajomości. Zazwyczaj przyjaciół poznajemy w czasach kiedy się uczymy w szkołach.Według mnie to przyjazń po miłości jest najważniejszym darem w życiu.
1 5 1