Odpowiedzi

2010-03-28T19:01:06+02:00
Prawo Archimedesa dotyczy wyporności ciał

przykłady:
- człowiek unosi sie na wodzie
- drzewo plywa w wodzie, kamien tonie

Spowodowane to jest tym ze ciała te maja inna sile wyporności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:08:00+02:00
Prawo archimedesa wykorzystuja lodzie podwodne, statki. Dzieki niemu nie tona. Poza tym wykorzystywane jest tez w sluzach

mysle ze pomoglem;)