Wracasz po zajęciach sportowych do domu.Opowiadasz rodzinie z którą mieszkasz ,co się zdarzyło:
-powiedz z jakie gry grałaś
-opowiedz,co zdarzyło się w trakcie gry w siatkówkę
powiedz,jak zareagowałaś na to zdarzenie

Błagam pomóżcie z gory dziękuję :* ;(

2

Odpowiedzi

2010-03-28T19:06:57+02:00
Hi ! I'm back from sport lessons !
We played : ultimate freezbe , uni hockey and volleyball .
When we played in volleyball , the ball was hit one of players ! It was horrible ! There was a lot of blood ! I'am very scarry .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:19:07+02:00
Na moje oko to powinno być tak :

Hey, Mom! Hey Dad! Already got back ... just go under the shower, but I must first tell you what happened today in class.! Mr.Smith told us to play volleyball. We had a get together in groups. I was with Agnes, Tom, Claudia, Krystian i. .. Nicholas. In general, I could not concentrate. Surely you know that it pleases me. All the time, struck the ball next to ... I could not concentrate when those beautiful eyes stared at me. The girls laughed at me, because they are also privy to, unfortunately, Mr.Smith was not happy ... proud to go shower.

+ tłumaczenie:

Hej mamo! Hej tato! Już wróciłam... zaraz pójdę pod prysznic, ale musze wam najpierw opowiedzieć co się działo dziś na zajęciach.! Pan Kowalski kazał nam zagrać w siatkówkę. Mielismy dobrać się w grupy. Ja byłam z Agnieszką, Tomkiem, Klaudią, Krystianem i... Mikołajem. W ogóle nie mogłam się skupić. Przecież wiecie, ze ono mi się podoba. Cały czas, uderzałam obok piłki... nie mogłam się skoncentrować kiedy te piękne oczy na mnie patrzyły. Dziewczyny się ze mnie śmiały, bo one również są wtajemniczone, niestety pan kowalski nie był szczęśliwy... idę wziąść prysznic.

Okaa .. myślę, że moze tak być :]