Odpowiedzi

2009-10-31T10:52:21+01:00
1- 3,5 * 7,2 = 25.2
Teraz cena
25.2*4,21=106,092 co daje ~106,10zl

2
20,62-4,15=16,47

i liczym ile tego plynu tam jest:
16,47:0,9=18,3
odp. 18,3 litrów

3
Wybacz, ale z tym jest cholera za duzo myslania.. tzn zadanie same w sobie latwe ale duzo roboty ;s
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T10:54:38+01:00
1.
350-x
100-7,2
100x=2520
x-25,20 -tyle litrów zużyje

25,20*4,21=106,092≈106,09 - tyle zapłaci

2.
20,62-4,15=16,47 -waga płynu
16,47:0,9=18,3 - tyle litrów mieści

3.
5/7=0,(7142857)
cyfra jedności - 2
cyfra dziesiątek - 7
hasło to 72