Odpowiedzi

2010-03-28T19:08:41+02:00
Taniec Niewiele - jedna myśl Ten jeden krótki taniec Chwila zatracenia Zmysłów rządza Opętanie Dwa ciała - jedno Rękami splecione Nie próbuj rozdzielić Daremne wołanie Opętanie Kapela walca Gra już tylko dla nich To taniec miłości Lekkie wirowanie Zmysłów rządza Opętanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:09:35+02:00
Niewiele - jedna myśl
Ten jeden krótki taniec
Chwila zatracenia
Zmysłów rządza
Opętanie

Dwa ciała - jedno
Rękami splecione
Nie próbuj rozdzielić
Daremne wołanie
Opętanie

Kapela walca
Gra już tylko dla nich
To taniec miłości
Lekkie wirowanie
Zmysłów rządza
Opętanie

Tancerka już nie tańczy...
Tancerz usiadł przy stole,
Głowę schylił,
Dłoń piękną oparł na bladym czole...
Ucichły rytmy walca...
Przed chwilą w uścisku gorącym zespoleni,
Spojrzeniem zrozumieli,
Że oni to jedna walka...




W sukni z muślinu blue,
Tańczy na jedwabnej linie...
Pomna ostatnich słów,
Gdy lina pęknie,
Jej byt przeminie...





Zatańczę ostatni taniec,
Na twoje i moje pożegnanie,
W gestach wszystkich wyrażę,
Ostatnie sploty zdarzeń...
2010-03-28T19:09:46+02:00
Tancerka już nie tańczy...
Tancerz usiadł przy stole,
Głowę schylił,
Dłoń piękną oparł na bladym czole...
Ucichły rytmy walca...
Przed chwilą w uścisku gorącym zespoleni,
Spojrzeniem zrozumieli,
Że oni to jedna walka...

1 1 1