Odpowiedzi

2010-03-28T19:18:36+02:00
1.
20=(x+4+x)*5÷2 /*2
40=5x+20+5x
20=10x
x=2


2.
28=2x+2x(3x-2)+2x*(x+1)
28=2x+6x²-4x+2x²+2x
28=8x²
x²=3,5
x=√3,5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:20:02+02:00
20=(x+4+x)×5÷2
20=5x+10
5x=10
x=2

28=2x+2(3x-2)+2(x+1)
28=2x+6x-4+2x+2
28=10x-2
10x=30
x=3
1 5 1
2010-03-28T19:26:10+02:00
1.
20=(x+4+x)*5/2
20=5x+10
5x=20-10
5x=10/5
x=2

2.
28=2x+2×(3x-2)+2×(x+1)
28=2x+6x-4x+2x+1
28=10x-2
10x=30
x=3
1 5 1