Z góry dzięki za rozwiązanie:)

1)Ktoś nieudolnie napisał tekst, który miał być instrukcją obsługi kuchenki mikrofalowej, Napisz na podstawie tego tekstu odpowiednią instrukcję w punktach.

(tekst) Odgrzewanie w kuchence jest bardzo proste. Trzeba potrawę umieścić w odpowiednim pojemniku i dalej ją włożyć do wnętrza kuchenki. A teraz nie wolno zapomnieć zamknąć drzwiczek, bo by nie zadziałała. Potem pokręć dolnym pokrętłem i ustaw odpowiedni program, a drugim, górnym pokrętłem ustaw czas podgrzewania potrawy, jaki tylko chcesz. Potem nic już nie musisz robić, tylko czekasz, bo kuchenka działa sama, aż usłyszysz dzwonek. Wtedy potrawa jest odgrzana, otwórz tylko drzwiczki i ją wyjmij.

2)Opisz kuchenkę mikrofalową w formie notatki.

I sory że tak mało punktów, ale tylko tyle mam.

2

Odpowiedzi

2010-03-28T19:26:21+02:00


Odgrzewanie w kuchence jest bardzo proste. Trzeba otworzyć drzwiczki i włożyć danie do wnętrza kuchenki. Potem zamknij drzwiczki. Później pokręć dolnym pokrętłem aby ustawić odpowiedni program , a górnym aby ustawić czas podgrzewania danego dania . Potem odczekaj parę minut . Gdy usłyszysz dzwonek ,który sygnalizuje koniec czasu. Wyjmij danie z kuchenki.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:36:16+02:00
1) Proste odgrzewanie w kuchence mikrofalowej.
1. Umieść potrawę w odpowiednim naczyniu (bez metalowych i pozłacanych części).
2.Włóż do wnętrza kuchenki.
3. Zamknij drzwiczki, by działała.
4. Przekręcając dwa "pokrętła" ustaw odpowiedni program i czas podgrzewania.
5. Zakończenia odgrzewania rozpoznasz po dzwonku jaki kuchenka wyda, gdy zakończy swój proces.
6. Otwórz drzwiczki i wyjmij jedzenie.

2) drugiego nie chce mi się... przykro mi.

Mam nadzieję, że chociaż z pierwszym pomogłam ;D
2 3 2