Odpowiedzi

2009-10-31T11:12:38+01:00
2009-10-31T11:13:21+01:00
Np. W Biblii - Księga Hioba.

Hiob mimo tego, iż szatan odbiera mu wszystko co ma myśli pozytywnie - ciągle ufa Bogu.

Pozdrawiam! :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:26:35+01:00
"Kamienie na szaniec"
Rudy , Alek i Zośka
- bo umieli się cieszyć z życia
- żyli kazdą chwilą
-nigdy niczego nie żałowali,
-robili akcje protestancyjne przeciw Niemcom ( choć wiedzieli o konsekwencjach jakie mogły ich za to spotkać)
- myśleli pozytywnie