Odpowiedzi

2010-03-28T19:19:47+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) spalanie całkowite.....C3H8 + 5O2---->3CO2 + 4H2O
b) półspalanie..............2C3H8 + 7O2---->6CO + 8H2O
c) spalanie niecałkowite..C3H8 + 2O2---->3C + 4H2O

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:21:28+02:00
Propan C3H8
a) spalanie całkowite
C3H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O
b) półspalanie
2C3H8 + 7O2 = 6CO + 8H2O
c) spalanie niecałkowite
C3H8 + 2O2 = 3C + 4H2O
2010-03-28T19:23:05+02:00
A C₃H₈ + 5O₂ -> 3CO₂ + 4H₂O
b 2C₃H₈ + 7O₂---->6CO + 8H₂O
c C₃H₈ + 2O₂---->3C + 4H₂O
1 5 1