Odpowiedzi

2010-03-28T19:23:06+02:00
1. Crewing
2.Juan Sebastián de Elcaño
3.Filipiny
4.Lód

pomogłam.? ;))
5 2 5
2010-03-28T19:26:16+02:00
Witam :)

1. Angielski oceaniczny statek badawczy - Crewing.
2. Objął dowództwo po śmierci Magellana - Enrique lub Juan Sebastián de Elcaño - co ci bardziej pasuje do krzyżówki.
3. Miejsce śmierci Magellana - Filipiny.
4. Materia, z której zbudowany jest Pluton - lód.

proszę o naj. :)
pozdrawiam ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:34:48+02:00
1. challenger

2. Elcano

3. Filipiny

4.Lód

Jeśli masz ćwiczenia przyroda dla klasy szóstej i te zadania znajduja sie na koncu to masz to dobrze (mam to sprawdzone ;)
8 3 8