Odpowiedzi

2010-03-28T19:29:26+02:00
Moją dyscypiną spotu jest narciarstwo, gdyż kocham wiatr we włosach jadąc szybko* i przed siebie daleko-*dalego nie myśląc o niczym.Ten sport jest niebiezpieczny* jesli tylko jesteś zbyt pewny siebie.Dawno* wynaleziono narty , a i tak wciąż ktoś wymysla jeszcze lepsze technologie.Jeżdżę już długo* jakieś 9 lat.Jest wiele stoków narciarskich w Polsce dosyć blisko* ale ludzie wyjeżdżają również do Włoch,Francji i Austri itp. Aby doskonale nauczyć sie jeździć należy bardzo długo * sie uczyć, ale nie wolno zapominać o wytrwałości* i cierpliwości* bo "Jak się nie wywrócisz, to się nie nauczysz" .

Pozdrowienia i mamm nadzieje ze sie przyda :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:36:36+02:00
Moją ulubioną dziedziną sportu jest piłka nożna.
Najbardziej lubie zespół Manchester United. Zawodnicy bardzo szybko podają sobie piłkę omijają przeszkody i..... GOL!!!!:):)Na meczu kibice szaleją. Sędzia jak szalony gwizda w gwizdek a bramkarz podskakuje z niecierpliwieniem.
Marzę aby pojechać na mecz, i dostać autograf od mojego ulubionego zawodnika*********.